  • 1. Data: 2004-10-29 07:58:51
    Temat: zostalam oszukana
    Od: "Barbara" <b...@w...pl>

    Niemiec wynajmujacy mieszkanie na co mam umowe wyjechal nie zaplaciwszy
    rachunkow na duze sumy.Wysylalam wezwania ,telefonowalam ale teraz juz nawet
    nie odbiera telefonow.prosze o porade gdzie mam starac sie o odzyskanie
    naleznosci?
    mam wniesc sprawe w moim miejscu zamieszkania?czy na policji ? czy tez
    szukac adwokata w Niemczech?

  • 2. Data: 2004-10-29 08:05:07
    Temat: Re: zostalam oszukana
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > naleznosci?
    > mam wniesc sprawe w moim miejscu zamieszkania?czy na policji ? czy tez

    taka nieprzygotowana ???
    Trzeba bylo wszystko przemyslec i sie zabezpieczyc przed wynajmem - nie
    pomyslalas o tym ?
    Dopoki gralo bylo ok a teraz szukasz porad ?

  • 3. Data: 2004-10-29 08:07:15
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Jeśli masz poprawnie sformułowaną umowę najmu - spróbuj w tej firmie
    windykacynej, specjalizują się m.in w sciaganiu długów na terenie Niemiec.

    http://www.jurist.pl/pl/oferta/niemcy.htm

  • 4. Data: 2004-10-29 08:49:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 10:05:07 +0200, scorpio naskrobał(a):

    a co w tym dziwnego?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-29 08:58:37
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 29 paź o godzinie 10:05, na pl.soc.prawo, scorpio napisał(a):

    > nawet
    >>

    > taka nieprzygotowana ???

    Jak nie przygotowana?

    > Trzeba bylo wszystko przemyslec i sie zabezpieczyc przed wynajmem - nie
    > pomyslalas o tym ?

    Pomyślała, dlatego sporządziła Umowę najmu - co w tym dziwnego/

    > Dopoki gralo bylo ok a teraz szukasz porad ?

    No szuka porad, bo nie wie jak teraz postąpić - przecież to logiczne.
    Ty to chyba jesteś alfonsem i omegą - wszystko wiesz.

    --
    Herbi
    29-10-2004 10:58:35

  • 6. Data: 2004-10-29 10:00:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak nie przygotowana?

    "Niemiec wynajmujacy mieszkanie na co mam umowe wyjechal nie zaplaciwszy
    rachunkow na duze sumy"

    mozna sie domyslac ze to nie byl jeden miesiac (duze sumy) a jezeli nie to
    gratulacje, to juz nie nieprzygotowanie a debilizm.

    P.

  • 7. Data: 2004-10-29 10:16:14
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > mozna sie domyslac ze to nie byl jeden miesiac (duze sumy) a jezeli nie to
    > gratulacje, to juz nie nieprzygotowanie a debilizm.

    Udostępnij mi swój telefon. Przekonam Cię, że w ciągu 1 miesiąca potrafię
    nabić Ci rachunek na duże sumy :D

    pozdrawiam

    Monika

  • 8. Data: 2004-10-29 14:54:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z jakiego tytułu te rachunki? Z tytułu czynszu, czy też jakieś media o
    uregulowaniu których lokator Cię zapewniał?

  • 9. Data: 2004-10-30 07:18:50
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clstru$61o$1@nemesis.news.tpi.pl

    > taka nieprzygotowana ???
    > Trzeba bylo wszystko przemyslec i sie zabezpieczyc przed wynajmem - nie
    > pomyslalas o tym ?
    > Dopoki gralo bylo ok a teraz szukasz porad ?

    A jaka jest idea grup Usenetowych.? Takiś nieprzygotowany.?
    Ty to się chyba tylko chwilowo tu *zabłąkałeś* ?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie."

  • 10. Data: 2004-10-30 07:20:18
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:clt4c8$44m$1@inews.gazeta.pl

    > mozna sie domyslac ze to nie byl jeden miesiac (duze sumy) a jezeli nie
    > to gratulacje, to juz nie nieprzygotowanie a debilizm.

    Ona nie pytała o stan swego zdrowia psychicznego.
    Chyba grupy pomyliłeś.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Piękno jest powierzchowne, ale brzydota przenika aż do kości."