  • Data: 2004-10-31 18:34:45
    Temat: Re: zostalam oszukana
    Od: "insulation" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:clst6u$15h2

    > Niemiec wynajmujacy mieszkanie na co mam umowe wyjechal nie zaplaciwszy
    > rachunkow na duze sumy.Wysylalam wezwania ,telefonowalam ale teraz juz
    nawet
    > nie odbiera telefonow.prosze o porade gdzie mam starac sie o odzyskanie
    > naleznosci?
    > mam wniesc sprawe w moim miejscu zamieszkania?czy na policji ? czy tez
    > szukac adwokata w Niemczech?

    A... dobra podpowiem ...
    Ponieważ stosunki polsko-niemieckie mialy moment przepięcia a obecnie
    stosowane jest medialne wyciszenie w celu poprawy atmosfery wśrod
    maluczkich
    uderz do ambasady niemieckiej. Teoretycznie jeśli suma jest konkretna
    istnieje szansa
    na pomoc o ile dobrze trafisz.
    Rozwiązanie 2 po takiej wizycie to TVN i nowy temat "złodziej niemiecki czy
    szwabski"
    wini