    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Thu, 30 Mar 2006 11:04:57 +0200
    <dvr9pr$ku1$1@nemesis.news.tpi.pl> <dvrbpb$ehl$2@inews.gazeta.pl>
    <dvrh41$942$2@inews.gazeta.pl> <e00bcv$n3m$1@inews.gazeta.pl>
    <e00jvs$3ej$1@inews.gazeta.pl> <e01bgc$jb2$1@inews.gazeta.pl>
    <e03546$5u$1@inews.gazeta.pl> <e03bht$n4q$1@inews.gazeta.pl>
    <e03ei1$4e2$1@inews.gazeta.pl> <e043vv$qmv$1@inews.gazeta.pl>
    <e05qg7$nlf$1@inews.gazeta.pl> <e066i2$duj$1@inews.gazeta.pl>
    <e06bej$4dt$1@inews.gazeta.pl> <e06db6$c5j$1@inews.gazeta.pl>
    <e06e9e$fog$1@inews.gazeta.pl> <e06frf$m06$1@inews.gazeta.pl>
    <e06pqi$90s$1@inews.gazeta.pl> <e06qsg$clu$1@inews.gazeta.pl>
    <e08dcg$fel$2@inews.gazeta.pl> <e08ffr$jjq$2@inews.gazeta.pl>
    <e08s86$35n$1@inews.gazeta.pl> <e0b11k$akj$1@inews.gazeta.pl>
    <e0b2l4$i94$1@inews.gazeta.pl> <e0b3ii$mcs$1@inews.gazeta.pl>
    <e0b8nc$jh2$1@inews.gazeta.pl> <e0bdpd$f5t$1@inews.gazeta.pl>
    <e0bg58$qdq$1@inews.gazeta.pl> <e0dpdu$oim$1@inews.gazeta.pl>
    <e0eucd$ivk$1@inews.gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Nie wycieraj sobie mną buźki, tak ci dopiekłam, że międlisz mnie przez
    > kilkanaście postów próbując dowieść czego nie jesteś w stanie?

    buahaha

    Jak brakuje
    > ci argumentów to każesz adwersarzom by zamilkli albo pieszczotliwie mówisz
    > że pierd... Nie, no jeszcze do Pisu nawiązujesz i Ziobrem machasz przed
    > oczami.

    nie chce mis ei cytowac ale mistrzu jezlei piszesz mi ze masz pomysl na
    cos i zaznaczasz ze kazdy "uczciwy czlowiek tak samo mysli" to sama
    jednoznzcanie sie z nimi identyfikujesz. nie badz teraz bezcelna, ja
    moge podac ID posta na podstawie ktorego wysunalem tak wniosek, ty
    dopuszczasz sie pomowienia.

    Przestań mnie ciągać po innych topikach używając
    > mnie jako kontrargumentu, bo to nie poważne - chyba, że na inne argumenty
    > cię nie stać... Miałeś możliwość porozmawiania ze mną w odpowiednim topiku,
    > było się wykazać czymś więcej niż brakiem trzymania nerwów na wodzy i
    > ignorancją w niektórych sprawach. EOT

    to ty sie wykazujesz ignoracja w dziedzinie o ktorej piszesz, prosilem o
    sprecyzowanie w ktorych mejscach praw chroni przestepcow (z
    azacytowaniem odpowiednich art.)a w ktorych to
    nie zapewni atakiej samej ochrony ofiarze , nie odpowiedzialas.
    Zapytalem sie jak twoim zdanie powinna wygladac procedura zglsozenia np
    rozboju, nie popdowiadzialas, wiec nie oczekuj ze nic procz naplucia na
    ciebie ode mnie nie uslyszysz.

    P.