  • Data: 2006-03-29 20:45:55
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e0dpdu$oim$1@inews.gazeta.pl...

    > a dokladniej akulka (twierdzila ze w takim przypadku nie powinno sie jej
    > zamknac) ... c.n.d

    Nie wycieraj sobie mną buźki, tak ci dopiekłam, że międlisz mnie przez
    kilkanaście postów próbując dowieść czego nie jesteś w stanie? Jak brakuje
    ci argumentów to każesz adwersarzom by zamilkli albo pieszczotliwie mówisz
    że pierd... Nie, no jeszcze do Pisu nawiązujesz i Ziobrem machasz przed
    oczami. Nie pisz też: c.n.d., bo niczego nie dowiodłeś, a jeśli dowiodłeś to
    nie to o co ci chodziło. Przestań mnie ciągać po innych topikach używając
    mnie jako kontrargumentu, bo to nie poważne - chyba, że na inne argumenty
    cię nie stać... Miałeś możliwość porozmawiania ze mną w odpowiednim topiku,
    było się wykazać czymś więcej niż brakiem trzymania nerwów na wodzy i
    ignorancją w niektórych sprawach. EOT

    Jakkolwiek pozdrawiam,
    Akulka