    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Wed, 29 Mar 2006 13:01:14 +0200
    <CVXTf.4445$8G2.3115@trndny01> <dvr9pr$ku1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dvrbpb$ehl$2@inews.gazeta.pl> <dvrh41$942$2@inews.gazeta.pl>
    <e00bcv$n3m$1@inews.gazeta.pl> <e00jvs$3ej$1@inews.gazeta.pl>
    <e01bgc$jb2$1@inews.gazeta.pl> <e03546$5u$1@inews.gazeta.pl>
    <e03bht$n4q$1@inews.gazeta.pl> <e03ei1$4e2$1@inews.gazeta.pl>
    <e043vv$qmv$1@inews.gazeta.pl> <e05qg7$nlf$1@inews.gazeta.pl>
    <e066i2$duj$1@inews.gazeta.pl> <e06bej$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <e06db6$c5j$1@inews.gazeta.pl> <e06e9e$fog$1@inews.gazeta.pl>
    <e06frf$m06$1@inews.gazeta.pl> <e06pqi$90s$1@inews.gazeta.pl>
    <e06qsg$clu$1@inews.gazeta.pl> <e08dcg$fel$2@inews.gazeta.pl>
    <e08ffr$jjq$2@inews.gazeta.pl> <e08s86$35n$1@inews.gazeta.pl>
    <e0b11k$akj$1@inews.gazeta.pl> <e0b2l4$i94$1@inews.gazeta.pl>
    <e0b3ii$mcs$1@inews.gazeta.pl> <e0b8nc$jh2$1@inews.gazeta.pl>
    <e0bdpd$f5t$1@inews.gazeta.pl> <e0bg58$qdq$1@inews.gazeta.pl>

    > Ona też coś zeznała. nie jestem dziennikarzem, zeby skazywac na
    > podstawie zeznań jednej ze stron. Jakaś rozbieżność między Waszymi
    > zeznaniami sie znajdzie, może jakiś świadek, może dojdzie do umorzenia
    > z braku dowodów?
    >
    > Akulka pisała też coś o badaniu ginekologicznym i opinii lekarza, więc?

    jezlei mowisz o psychaitrze to mysle ze to co napisał Artur powinno dac
    Ci do myslenia, jezlei chodzi o ginekologa to twierdze ze takie slady
    ktore powstaja w wnyniku gwaltu powstaja takze przy normalnym stosunku,
    (ale moge sprawdzic na forach medycznych jezeli Cie to zadowoli)
    skoro nie uzywa jakiejs szczegolnej przemocy, ale jezlei uzywa to
    prawdopodobienstwo ze nie zosatwi innych sladow ktore pozwoala na
    sprawdzenie dna jest raczej malo prawdopodobne.
    Po za tym ja nie wykluczam samego dokonania gwaltu a wskazania danej
    osoby. Sam gwalt jako taki mozna zinscenizowac z pewna osoba a
    nastepnie inna oskarzyc o jego dokokanie (dosc perfidne wrobienie ale
    jest prawdopodone) . Nie przekonuje mnie sama opnia lekarza.
    nie wystarczy dowiesc ze zstalo popelnone przestesptwo tylko ze
    dokonala jego osoba X.

    > Moze z braku innych dowodów zawiasy?

    ze co, brak dowodow zawiasy, mocne dowody bez zawiasow?

    > lbo sobowtóra, bo
    >
    > Zamykamy. Ma facet pecha. Niech sie odwołuje.

    a dokladniej akulka (twierdzila ze w takim przypadku nie powinno sie jej
    zamknac) ... c.n.d

    P.