  • Data: 2006-03-25 11:09:09
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I bardzo dobrze. Jak nie zmiękną, będzie mniej o jedną stawiającą się
    > ponad prawem świętą krowę.
    >
    > Swoją drogą ciekawe jestem, jak sprawa z zarzutami o nieumyslne
    > spowodowanie śmierci przeciwko innej 'medialnej' osóbce - coś ostatnio
    > cicho...

    taa, to jest najlepsze, jezeli na forach np interwnecji jest mowa o
    posle z sld ktory spowodowal wypadek bedac nawalonym (czy kimkolwiek
    innym) to chca kary smierci jezeli mowa o tej 'medialnej'osobie to juz
    nie chca jej karac bo biedna skrzywdzona dziewczyna poniosla kare
    zabijajac swojego brata.

    Podpobnie jak oskarazaja ksiedza o 'pedofilstwo', wtedy zezannia
    dziewczynki nie sa zadnym dowodem
    (mim zdaneim w zadnym wypadku nie mozna sie tylko na tym opierac, bez
    wzgledu na to ilu psychologow by badalo bo naprawde mozna bardzo ladnie
    przygtoowac takiego szkraba lub moze tez samodzielnei widzac jaka jest
    reakcja na takie zachowania w TV wymyslec podobnego psikusa)
    natomast gdy Pan Janek zpod budki z piwem zostanie w takich samych
    okolicznosciach oskarzony o ten sam czyn to te same bereciki paraduja
    przed prokuratura z transparentami - kara smeirci itp ..

    Moralnosc grupowej Renatki G.
    P.

    P.