    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 22 Mar 2006 19:19:37 +0100

    Dnia Mon, 20 Mar 2006 20:53:35 -0600, witek napisał(a):

    > Nie.
    > Ale ofiara Rutkowskiemu jak najbardziej.
    > I aż się nie mogę doczekać, aż tak się kiedyś stanie.

    Być może tak się stało, ale sprawa nie wyszła na światło dzienne.
    Każda akcja zanim trafi do TV jest osobiście przeglądana przez Pana KR i
    jeśli nie jest medialna... po prostu jej nie ma.
    Z tego co wiem, komandosi Pana Rutkowskiego też nie są psychicznie aż tak
    odporni i rezygnują z tej pracy mimo, że jest ona zdecydowanie lepiej
    płatna niż w innych firmach.
    Nie zapominaj też, że aby oskarżyć o coś Pana Rutkowskiego to na prawdę
    trzeba mieć bardzo dużo poważnych dowodów i argumentów, Pan Rutkowski także
    ma znakomitych adwokatów.

    Tak analizując działania Pana Rutkowskiego, musze przyznać, ze jego wyczyny
    są raczej dobrze przygotowane, teren jest zabezpieczony, aby maksymalnie
    zminimalizować szanse na przypadkowe ofiary.

    Nie wiem, może nie mam pełnej wiedzy na ten temat, ale dobrze to wygląda.

    Nie mniej jednak za granicą, akcja w Szwecji czy w Czeskim Cieszynie...
    dała detektywowi do myślenia. Po prostu za granicą jest to zupełnie
    inaczej.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net