  • Data: 2006-03-21 10:48:35
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > *odnalezione* samochody, które faktycznie odnalzała zwykła policja?

    Nie wiedziałem, że policja znajduje jakies samochody. Kiedyś zgłosiłem próbę
    kradzieży mojego autka na policji i na pytanie, jakie miałbym szanse na
    odzyskanie teoretycznie ukradzionego auta, pan policjant z rozbrajającą
    szczerością powiedział: "no własciwie tylko, gdyby go gdzieś porzucili".

    Założyłem wtedy, że porzucone przez złodziei auta pokrywają się w 99% z
    ilością tych "odzyskanych" przez policję.

    I tutaj pytanie:
    Gdyby mi ukradli auto, to czy coś mi grozi za oświadczenie na "infolini 997"
    w rodzaju: "w takim razie przyznaję 2 tys. zł nagrody dla znalazcy auta"?
    Czy takie dotowanie policji jest karalne?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"