eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne? › Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    Date: 25 May 2004 10:30:39 GMT

    In article <c8v54p$bje$1@inews.gazeta.pl>, Wojciech Biniewicz wrote:

    > Tak należy do wspólnoty. Tylko sęk w tym że decyzje wspólnoty muszą być
    > zgodne z powszechnie obowiązującym prawem (w szczególności kiedy ograniczają
    > czyjąś wolność). A już na poprzednim wątku o zakładaniu blokad były opinie że
    > wspólnoty naruszają powszechnie obowiązujące prawo (np. pobierane opłaty za
    > zdjęcie blokad). A więc jeśli jestem tu na stałe zameldowany to czy decyzja
    > wspólnoty może ograniczać mi prawo do poruszania się po terenie tejże
    > wspólnoty?

    Zaraz, zaraz. Mowa była o jakimś samochodzie znajomych, którzy pewnie
    nie są członkami wspólnoty.

    > Jak w takim razie to się ma do powszechnie obowiązujących przepisów?

    Przepisów nie znam, ale zdrowy rozsądek mówi mi, że na swój własny,
    prywatny teren możesz wpuścić kogo chcesz lub nie wpuścić kogo chcesz.
    Wyjątkiem pewnie są jakieś służby mundurowe itp.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę