  • Date: Thu, 25 May 2006 23:09:00 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie paszportu, a opłata paszportowa

    On 2006-05-25 22:38, Piotr wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja go nie UTRACIŁEM - znam język Polski i wiem co znaczy utracić,
    > nadal posiadam paszport, tylko, że zniszczony,
    > w ustawie, o zniszczeniu nic nie pisze, wiec uznaje zasadna oplate 100zl za
    > wydanie paszportu.
    >
    > Pozostaje tylko jak przekonac Babola w okienku.

    Nie musisz przekonywać Babola w okienku. Babol w okienku jest od
    przyjmowania wniosków, nie od merytorycznej analizy poprawności
    formalnej wniosku -- zwłaszcza, że odmowa przyjęcia musi mieć formę
    pisemną. Należy powiedzieć, "proszę przyjąć -- jeżeli nie będzie
    wszystko w porządku oczekuję wezwania do uzupełnienia w trybie kpa". W
    sumie przecież wniosek paszportowy można przesłać pocztą.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)