  • Data: 2023-10-12 14:44:52
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Oct 2023 13:13:31 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ale tu nie o tym. Potrzaskał ramkę z tekstem, który jakby nie patrzeć
    > był niezgodny z prawdą.

    Trupy były, a gdyby samolotem leciał ktokolwiek inny, o przebiegu lotu
    decydowałby pilot.

    Mamy całkowicie odmienną mentalność. Mnie nie odpowiada mafijne państwo na
    licencji Fiutina. Tobie standardy (prawie) białoruskie nie przeszkadzają, a
    wydajesz się nawet czuć w takim środowisku jak ryba w wodzie. Nie jest dla
    mnie jasne czy jesteś beneficjentem tego systemu, czy tylko zakochałeś się
    w zamordystach. W końcu chłopakom na osiedlu imponują starsi koledzy,
    którzy potrafią walić z piąchy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek