    From: Paweł Marcisz <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie auta pod remontowaną posesją-do kogo po kasę
    Date: Thu, 18 Oct 2007 01:48:21 -0700

    On Oct 17, 5:23 pm, "Hania " <v...@W...gazeta.pl> wrote:

    > -prezio: "ale my jestesmy wlascicielami posesji po obrębie budynku, więc w
    > sumie opwinna pani zgłaszać roszczenia do miasta"
    > -ja: art 434 KC mowi, ze za szkodę wyrządzoną przez zawalenie się budowli
    > lub oderwanie się jej części odpowiedzialny jest samoistny posiadacz budowli
    > -prezio: co mi tu pani straszy KC i sadem, ja tez każe zaraz napisac
    > prawnikowi NIEMILE PISMO DO PANI, TO PANI ZOBACZY, JAK JA SIĘ POCZUŁEM!

    Piękne, po prostu piękne.Uraziłaś uczucia tego pana, jak mogłaś.
    Powinien pozwać Cię o odszkodowanie za doznane straty moralne. Swoją
    drogą, niech każe prawnikowi napisać Ci niemiłe pismo, zobaczymy, co
    tam wykombinuje. Jak mu wyślesz listem poleconym (ostateczne,
    przedsądowe) wezwanie do zapłaty, to pewnie nawet pójdzie do swojego
    prawnika. To nie byłoby takie złe, prawnik może mu wyjaśnić, że nie ma
    racji :-) Oczywiście ryzykujesz, że na widok tak niemiłego listu
    prezes padnie na zawał i wtedy będziesz miała go na sumieniu...