    From: bzdreg <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znalezione dokumenty
    Date: Sat, 23 Jul 2011 07:50:48 +0200

    W dniu 2011-07-23 07:10, darek638 pisze:
    > Cześć.
    > Znalazłem dowód osobisty, prawo jazdy i inne "śmieci" jakie zazwyczaj
    > nosi się w portfelu. Ewidentnie wyglądało to na robotę kieszonkowca bo
    > wszystkie te rzeczy leżały razem, a portfela nie było. Po prostu ktoś
    > zabrał portfel z kasą i reszty się pozbył. I teraz pytanie czy za te
    > dokumenty mogę spodziewać się znaleźnego? Jak to ocenić? Jeżeli oddam te
    > dokumenty na policję to również się znaleźne należy?
    >
    > Darek
    1. Nie
    2. Tylko w bezpośrednim kontakcie z właścicielem i liczyć na jego dobre
    serce.
    3. Nie

    Dokumenty o jakich piszesz nie mają wymiernej wartości. Są odtwarzalne.

    (to, co powyżej, to mi się tylko tak wydaje na podstawie ogólnego
    rozeznania. Nie podam podstawy "prawnej")

    Kiedyś oddałem komuś znalezioną tablicę rejestracyjną za wartość lepszej
    flaszki.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.