  • Data: 2015-06-08 11:33:12
    Temat: Re: znalazla kupon i ...em.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-06 o 15:11, Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    tawa-z-dnia-6061997-r-kodeks-karny.html

    >Znalazłem i przeczytałem całość.
    >I dalej twierdzę że nie skarzą za "puszczanie w obieg"
    >w przypadku "znalezionego" pojedynczego egzemplarza.

    Nawet sprawy nie bedzie. Co czlowiek winny, ze ktos mu falszywy
    banknot wcisnal. O ile oczywiscie zezna, ze nie ma pojecia skad sie
    wzial - w sklepie reszte wydali, czy listonosz przyniosl.
    No chyba ze ... to nie "puszczenie w obieg", bo puszczenie mialo
    miejsce wczesniej.

    Zwracam uwage, ze pieniadze sa pod specjalnym nadzorem. Samo
    falszowanie jest karalne, i czynienie przygotowan tez.

    J.