  • 11. Data: 2004-11-18 20:38:51
    Temat: Re: znak zakazu dla psów na trawniku
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Finał sądowy:
    > właścicielka psa musiała zapłacić za leczenie + odszkodowanie - razem ok.
    > 50
    > tys. USD. Za samo przestraszenie! Taki dziwny kraj...
    >
    > Historii nie wymyśliłem, przeczytała mi ją żona w Asahi Shimbun, jednej z
    > największych i najpoważniejszych gazet japońskich.

    no fajnie -
    ja słyszałem że jakaś kobieta oblała się kawą z mcdonaldsa i poparzyła -
    zbyt małymi literkami było napisane na kubku hot czyli bardzo gorące - i
    wygrała parę milionów dolarów odszkodowania --
    ale w u nas w Polsce tym dziwnym kraju to by nie przeszło
    ps. swoją drogą w tej Japonii to jest wysoka kultura - u nas pewnie by
    wysłała swojego synka żeby ją nastraszył albo powybijał szyby w oknach albo
    cos w tym stylu-

    --
    Pozdrawiam :)
    Ramiel

  • 12. Data: 2004-11-18 20:59:40
    Temat: Re: znak zakazu dla ps=F3w na trawniku
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ja słyszałem że jaka=3F kobieta oblała się kaw=3F z mcdonaldsa i poparzyła -
    > zbyt małymi literkami było napisane na kubku hot czyli bardzo gor=3Fce - i
    > wygrała parę milionów dolarów odszkodowania --

    To nie tak ... poparzonych bylo sporo, ale mcdonald uparcie ich
    ignorowal dopoki nie zlozyli pozwu .. zbiorowego chyba. Bynajmniej nie
    poszlo o to, ze jedna nieuwazna babka sie poparzyla.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2004-11-18 21:45:14
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 18/11/2004 00:59, Ramiel wrote :
    > Witam
    > czy jest prawnie zalegalizowane postawienie znaku z symbolem psa
    > przekreślonym w czerwonym kółeczku ?
    > Chodzi o trawnik przed blokiem gdzie wszyscy wychodzą z psami i denerwują
    > się na widok takiego znaku wbitego w trawnik. Czy gospodarz domu ma prawo do
    > umieszczania takiego znaku i gonienia z krzykiem każdego właściciela psa
    > który wejdzie na taki trawnik z zakazem dla psów ? I czy ten znak obejmuje
    > całe osiedle czy tylko fragment trawnika na którym jest ten znak ( tabliczka
    > do kupienia w supermarkecie obi itp.)

    W gruncie rzeczy, wyprowadzanie psa na trawnik w celu, aby ten pies
    pozbył się na tym trawniku produktów przemiany materii, jest zabronione
    w całym kraju.
    Za kodeksem wykroczeń:

    Art. 145. Kto zanieczyszcza lub zaśmieca miejsca dostępne dla
    publiczności, a w szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub
    zieleniec, podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 14. Data: 2004-11-19 10:33:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tu nie chodzi o podstawę prawną tylko o przyzwoitość.
    > U mnie pod blokiem załatwiają się psy a za chwilę na tym samym trawniku
    > bawią sie dzieci. Co z tego jak 30m dalej jest wiele "dzikiej" zieleni,
    > skoro lepiej wypuścić pieska na trawnik.

    tak samo jak o wlascicielach psow mozna powiedziec o rodzicach ktorzy
    pozwalaja sie tam dzieciom bawic.

    P.

  • 15. Data: 2004-11-19 10:36:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    --To nie tak ... poparzonych bylo sporo, ale mcdonald uparcie ich
    ignorowal dopoki nie zlozyli pozwu .. zbiorowego chyba. Bynajmniej nie
    poszlo o to, ze jedna nieuwazna babka sie poparzyla.

    w polsce tez sie oparzylem, kupilem kawe, patrze slomka, to ciagne :) sie
    dzwiwilem :)

    P.

  • 16. Data: 2004-11-19 10:37:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Albo od razu rozstrzelali... Czy chciałbyś pozamykać wszystkich, którzy
    się nie
    > golą przez tydzień?

    Pan sobie jaja robi?
    A jak ja do Pana pojde i powiem ze wezme stzrelbe i Pana rodziny lby
    odstrzele
    (bede miec wasy dla odmiany) to co Pan zrobi jak osoba 3 powie:

    "Albo od razu rozstrzelali... Czy chciałbyś pozamykać wszystkich, którzy
    się nie
    golą przez tydzień?"

    ????

    P.

  • 17. Data: 2004-11-19 13:49:54
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > tak samo jak o wlascicielach psow mozna powiedziec o rodzicach ktorzy
    > pozwalaja sie tam dzieciom bawic.

    Różnica polega na tym, że pies nie upapra sie gównem dziecka

    s.

  • 18. Data: 2004-11-19 15:34:39
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Pan sobie jaja robi?
    > A jak ja do Pana pojde

    Tamten gościu do nikogo nie podchodził. On był u siebie w mieszkaniu.

    > i powiem ze wezme stzrelbe

    Bokówkę, drylinga, paradoksa, dubeltówkę czy kniejówkę? :)

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 19. Data: 2004-11-19 16:05:33
    Od: LLL <l...@l...pl>

> [...]
    > publiczności, a w szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub
    > zieleniec, podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

    Jezeli upadnie Ci zapiekanka na chodnik, to nie mozna oskarzyc Cie o
    zasmiecanie, jesli ja podniesiesz i wrzucisz do kosza. Podobnie z psami:
    jesli kupka zostanie uprzatnieta przez wlasciciela nie widze problemu.

  • 20. Data: 2004-11-19 16:06:04
    Od: LLL <l...@l...pl>