  • 1. Data: 2003-12-15 16:29:33
    Temat: znak towarowy?:>
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy domena internetowa może być znakiem towarowym? Jeśli tak, to jakie
    koszty wiążą się ze zgłoszeniem takiego znaku towarowego w urzędzie
    patentowym oraz czy są jakieś wymagania? Ciekawy jestem ile to kosztuje i
    gdzie musiałbym się zgłosić, aby załatwić formalności (czy musze korzystać z
    pomocy prawnika, jeśli tak to ile mogłoby to kosztować?:>)

    Dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-12-16 21:34:46
    Temat: Re: znak towarowy?:>
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Dec 2003 16:29:33 +0000 (UTC), "Maciej Szyszko"
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >gdzie musiałbym się zgłosić, aby załatwić formalności (czy musze korzystać z
    >pomocy prawnika, jeśli tak to ile mogłoby to kosztować?:>)
    Najłatwiej udać się do rzecznika patentowego, który doradzi i pomoże
    (w tym również pozbyć się paru złotych).

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2003-12-17 20:19:04
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał

    > Najłatwiej udać się do rzecznika patentowego, który doradzi i pomoże
    > (w tym również pozbyć się paru złotych).

    Adwokat i radca ulżyłby Twojemu portfelowi znacznie bardziej.
    T.