  • Data: 2002-01-26 16:21:50
    Temat: Re: zmiany w przepisach o komornikach - HELP ME :)))
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konto firmowe jeśli jest to spółka cywilna - nie, bo do egzekucji z majątku
    spólki potrzebny jest tytuł zaopatrzony w klauzulę wykonalności przeciwko
    wszystkim wspólnikom. Komornik nie musi mieć numeru Twojego konta - wystarczy
    że będzie wiedział w którym banku (np. PKO BP S.A. I/o Łódź). Koszty komornika
    wynoszą 21 % wysokości egzekwowanej należności, a jeśli egzekucja była
    rozpoczęta w 2002 roku to 15 %. Wpłać nalezność głowną i wtedy odsetki nie będą
    biegły dalej - spłacisz je później bez konsekwencji. Pozdrawiam.