  • Data: 2004-07-25 12:32:52
    Temat: Re: zmiana zakresu obowiązków- czy muszę się zgodzić
    Od: Przemysław Rokicki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i dlatego ma wg ciebie siedziec cicho i zgadzac sie na wszystko?

    jakie wszystko, raz na tydzien zamiesc przed wejsciem, Boze Swiety,
    wariatak z takim czyms odrazu bioegnie do prawnika ( grupa dysk.)
    Zeby kazal jej robic cos strasznego to rozumiem. Ale bez przesady

    > LOL - to ten pracodawca charytatywnie ja zatrudnil?

    nie powiedzialem tego, niech doecni ze ma prace ( i dzieki temu ma
    $$$$$$$).

    >prawdziwy spolecznik
    > - bo na pewno nie zeby zarabiala dla niego pieniadze? :-P

    na pewno nie po to by stawiala warunki.
    Miotly sie wstydzi czy co, zadna praca nie hanbi, nicv jej sie nie
    stanie jak pomacha 10 minut raz na tydzien.

    > hmm, czyzby jakas mania przesladowcza?

    nie

    > to co powiedziec o twoim?

    co dusza zapragnie, ja sie tym żywie :-)

    P.