  • Data: 2004-07-25 11:34:03
    Temat: Re: zmiana zakresu obowiązków- czy muszę się zgodzić
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy waść Rokicki czyta na co odpisuje?

    czasami :)

    > Co prawda nie wynika to wprost z postu pytającej - ale nie sądzisz że może
    > to być sytuacja iż pytająca _najmuje_ lokal w jakimś kompleksie i
    > _właściciel/ administrator/_ nakłada obowiązek utrzymania owych schodów w
    > czystości przez najmującą?

    sa niejasne 2 rzeczy,
    1.czy to jest firma Pani Magdy, jezeli jest to firma Pani Magdy to zawsze
    moze zmienic lokal,
    jezeli umowa przewiduje sprzatanie, to sorry. A jezeli pada propozycja
    zmienienia umowy
    ona odmawia, umowy sie nie przedluza i tyle.
    Stracic na tym moze jedynie ona sama. Nie bedzie miala gdzie firmy
    prowadzic.

    2.czy Pani Magda pracuje dla kogos, kto wie o wszystkim i wydal wlasnie
    takie polecenie
    (bo watpie by facet administrator podszedl sobie do jakiejs pracowniczki
    nakazal to i owo)
    jezeli tak, to patrz moja odpowiedz, nie podoba sie to papa, umycie schodow
    raz w tygodniu
    to nie taka straszna praca. Ni ewiem w jakim ona swiecie zyje..
    Moze ma to szef robic, albo zatrudnic specjalnei po to nastepna osobe?

    > Warunki pracy są określane w umowie oraz w regulaminie /o ile istnieje/ w
    > danym zakładzie/firmie. Bez Twojej zgody nikt Ci nie zwiększy zakresu
    > obowiązków - zgodzisz się z tym?

    zgodze sie z tym,a czy Ty sie zgodzisz z tym ze jezeli pracownik odmowi
    zatwierdzenia nowego regulaminu
    pracodawca moze wowaczas go zwolnic? (watpie nawet by nie bylo takiego
    zapisu w umowie/regulaminie)

    P.

    Ps.
    Refleks macie zajebisty, post siedzi na useneciejuz 15 dni.