    From: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana zakresu obowiązków- czy muszę się zgodzić
    Date: Sun, 25 Jul 2004 13:02:59 +0200

    news:ce02ic$pq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dla zdrowia, dla zdrowia. Czasami warto popracować fizycznie, aby dotlenić
    > mózg.
    > Powiem Ci, że sam mam ochotę popracować łopatą czy w inny fizyczny sposób,
    > dlatego, że w ten sposób mogę odpocząć psychicznie od pracy umysłowej i
    > często staram się to robić, choć nie zawsze mam na to czas.
    Co innego dla zdrowia, z własnej woli, zaś zupełnie coś innego
    zatrudnić się w charakterze pracownika umysłowego, by po tygodniu
    (już po podpisaniu umowy) dowiedzieć się o nowych obowiązkach.

    > Widzę, że masz jakieś kompleksy i przerost ambicji.
    A po czym to wnosisz? Sytuacja hipotetyczna.
    Zatrudniam się jako powiedzmy grafik w studiu reklamy.
    mam na umowie określone obowiązki (nie ma tam sprzątania).
    Po tygodniu szef zwalnia sprzątaczkę i stwierdza, że od dziś sami będziemy
    machać miotłą. I o ile w domu macham z przyjemnością, o tyle
    w firmie na to się nie zgadzam i rezygnuję z pracy. Zupełnie świadomie.
    gdzie tu przerost ambicji????

    > A ja Ci powiem, że znam osoby po studiach magisterskich pracujące jako
    > sprzątaczki i chwalące sobie to, że mogą tą pracę mieć.
    Ja również, tyle że oni zatrudnili się, znając wcześniej swój zakres
    obowiązków.
    Nie w trakcie pracy, nie po podpisaniu umowy, ale PRZED.
    I tylko o to tu chodzi.
    L.