  • 1. Data: 2008-08-06 20:04:19
    Temat: zmiana ulicy
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    jesli w miescie wladze zmieniaja nazwe ulicy z np. kowalskiego 3 na
    malinowskiego 3, to czy firma dzialajaca pod tym adresem ma obowiazek zmiany
    (uaktualnienia) dokumentow zalozycielskich, pieczatek itd?

  • 2. Data: 2008-08-06 20:43:45
    Temat: Re: zmiana ulicy
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 6 Sie, 22:04, "siliana" <t...@o...pl> wrote:
    > jesli w miescie wladze zmieniaja nazwe ulicy z np. kowalskiego 3 na
    > malinowskiego 3, to czy firma dzialajaca pod tym adresem ma obowiazek zmiany
    > (uaktualnienia) dokumentow zalozycielskich, pieczatek itd?

    Tak. Dlatego np. w Warszawie wycofano sie ze zmiany nazwy ze zwyklej
    na politycznie lepsza, bo im firmy na tej ulicy pokazaly jakie straty
    beda mieli w zwiazku z kosztami jakie poniosa za zamine adresu. Ze o
    50 zeta za DO nie wspomne.

  • 3. Data: 2008-08-06 21:17:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2008 13:43:45 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Ze o 50 zeta za DO nie wspomne.

    Za to akurat afaik przy zmianie adresu sie nie placi. Za prawko tez chyba
    nie. Adres nie jest zmieniany z Twojego widzimisie przecież.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2008-08-06 22:33:57
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > na politycznie lepsza, bo im firmy na tej ulicy pokazaly jakie straty
    > beda mieli w zwiazku z kosztami jakie poniosa za zamine adresu. Ze o

    ale firma ma jakis czas, kiedy moze sie jeszcze poslugiwac starymi
    dokumentami? jak to jest? niestety poza wwa zmieniaja wladze ulice i nie
    przejmuja sie tym, bo to nie oni placa za te zmiany:(

  • 5. Data: 2008-08-07 06:11:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Za to akurat afaik przy zmianie adresu sie nie placi. Za prawko tez chyba
    > nie. Adres nie jest zmieniany z Twojego widzimisie przecież.

    ZTCW za DO się nie płaci, ale za prawko już tak (ktoś kiedyś tutaj o tym pisał).

  • 6. Data: 2008-08-07 15:24:28
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    dowód osobisty wymieniasz gratis, prawo jazdy juz płacisz i dowód
    rejestracyjny tez, co do działości masz 14 dni na uwidocznienie zmian w
    dokumentach, czyli tak naprawde na złozenie wniosku w urzędach,
    potwierdzenie złożenia zazwyczaj jest respektowane, gorzej jak nie złożysz,

    http://www.prawo.waw.pl/dg0.php?go=20

    pozdrawiam witek

  • 7. Data: 2008-08-07 17:31:32
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "witek67" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokumentach, czyli tak naprawde na złozenie wniosku w urzędach,
    > potwierdzenie złożenia zazwyczaj jest respektowane, gorzej jak nie

    ja caly czas pisze, ze to firma jest pod tym adresem. nie ma zadnego dowodu
    osobistego ani prawa jazdy. trzeba zmienic te wszystkie regony, nipy,
    pieczatki:(

    dzieki za link!

  • 8. Data: 2008-08-08 13:15:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2008 19:31:32 +0200, siliana napisał(a):
> [...]
    > ja caly czas pisze, ze to firma jest pod tym adresem. nie ma zadnego dowodu
    > osobistego ani prawa jazdy. trzeba zmienic te wszystkie regony, nipy,

    A nie można wystąpić do miasta o zwrot poniesionych kosztów? Mnie by szlag
    trafił gdyby coś takiego sobie władze miasta wymyśliły...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2008-08-08 18:00:06
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    nikt nie zabrania Ci wystąpić o zwrot kosztów, tylko jak dostaniesz zwrot to
    napisz. 2 lata temu przerabiałem to jak UG nadał nazwy ulic i zmienił
    numeracje domów,
    sąsiad złozył takie podanie o zwrot kosztów w związku z działalnoscia to go
    wyśmiano a w odpowiedzi dostał ze od tego są koszty i niech sobie je
    księguje,

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-08-10 13:01:00
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jesli w miescie wladze zmieniaja nazwe ulicy z np. kowalskiego 3 na
    > malinowskiego 3, to czy firma dzialajaca pod tym adresem ma obowiazek
    > zmiany (uaktualnienia) dokumentow zalozycielskich, pieczatek itd?

    IMHO nie bo firmę zakładano pod adresem takim jaki był wówczas i tak ma
    pozostać. Kto się urodził w Stalinogrodzie a dziś bierze odpis aktu
    urodzenia też nie znajdzie na nim Katowic. Pieczątek też nie trzeba zmieniać
    bo firma w ogóle nie ma obowiazku posiadania pieczątek.