  • 1. Data: 2004-10-06 13:02:12
    Temat: zmiana nazwiska po malzenstwie i waznosc umowy
    Od: "Irek" <h...@W...pl>

    Witam,

    We wrzesniu ozenilem sie. Moja mloda stazem zona musi na siebie kupic auto.
    Problem w tym ze nie ma nowego dowodu z jej nowymi danymi. Czy umowa
    wypisana wg jej starego dowodu bedzie wazna ?

    Irek

  • 2. Data: 2004-10-06 13:41:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Irek napisał(a) w wiadomości news:ck0qfq$ek$1@nemesis.news.tpi.pl:
> [...]
    > Problem w tym ze nie ma nowego dowodu z jej nowymi danymi. Czy umowa
    > wypisana wg jej starego dowodu bedzie wazna ?

    Żona musi się posługiwać w umowie swoim nazwiskiem - czyli zapewne nowym. Dowód
    lub jego brak nic do tego nie ma. W umowie przecież nie trzeba podawać numeru
    dowodu osobistego.

  • 3. Data: 2004-10-10 01:17:43
    Od: "Marcin" <n...@x...com>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dowód
    > lub jego brak nic do tego nie ma. W umowie przecież nie trzeba podawać

    pewien jestes tego co napisales ? W umowie jak i kazdym urzedzie ktory
    odwiedzi bedzie musiala podac swoje dane wlacznie z numerem dowodu (wide US
    tu nawet NIP czyli trzeba zaktualizowac go i UM ;)

    Marcin

  • 4. Data: 2004-10-10 06:12:30
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Marcin napisał(a) w wiadomości news:cka2cs$ove$1@inews.gazeta.pl:

    > pewien jestes tego co napisales ? W umowie jak i kazdym urzedzie ktory
    > odwiedzi bedzie musiala podac swoje dane wlacznie z numerem dowodu (wide US
    > tu nawet NIP czyli trzeba zaktualizowac go i UM ;)

    Jestem pewny - w żadnej umowie nie jest wymagane podawanie numeru dowodu
    osobistego.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-10-10 17:37:04
    Od: "Marcin" <n...@x...com>

    > Jestem pewny - w żadnej umowie nie jest wymagane podawanie numeru dowodu
    > osobistego.

    Moze zle sie wyrazilem. Numeru dowodu osobistego nie wymaga zadna umowa lecz
    musi podac numer jakiegos dokumentu stwierdzajacego tozsamosc. I ponownie
    przypominam ze w US musi podac NIP a tam musi zaktualizowac go do swojego
    aktualnego nazwiska. Wiec wychodzi na jedno i to samo.

    Marcin