    From: "Marcin\(-ek\)" <g...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana nazwiska
    Date: Thu, 10 Apr 2003 12:40:36 +0200

    > więc zastanawia mnie "dlaczego kobieta z 2-członowym nazwiskiem ,chce
    > się
    > nagle pozbyć części panieńskiej". Ja widzę tutaj tylko dziwny i
    > intrygujący
    > przypadek . Nie miałem zamiaru faceta odwodzić od tego co chce zrobić
    > jego
    > żona . Tylko tyle .

    No więc informuję niniejszym, że żona chce to zrobić z powodów osobistych i
    zawodowych. Osobiste, to duże konflikty w jej rodzinie. I nie chce mieć już
    nic wspólnego z dużą jej częścią, chce się odciąć od nich. A zawodowe, to
    chęć zmiany profesji i środowiska. Jej nazwisko jest już w jej otoczeniu
    zawodowym odpowiednio kojazone. I taka zmiana bardzo by jej pomogła. Nie
    wiem, czy coś z tego jest zrozumiałe, może dla was wyglądają na błache, ale
    nie będę się już więcej tłumaczył. Na razie rozwiązujemy to tak, że żona
    posługuje się już tylko drugą "moją" częścią nazwiska, a pierwsza część jest
    tylko w dowodzie.