  • Data: 2003-04-09 19:22:21
    Temat: Re: zmiana nazwiska
    Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > że chodzi o jakieś przyczyny zewnętrzne . Facet jest nadal ze swoją
    > żoną
    > więc zastanawia mnie "dlaczego kobieta z 2-członowym nazwiskiem ,chce
    > się
    > nagle pozbyć części panieńskiej".

    Bubu, ja wiem dlaczego:-).
    Jej nazwisko brzmi: "KONSTANTYNOTOPOLITANCZYKOWIANECZKA", a jego brzmi:
    "KONSTANTYNOTOPOLITANCZYKIEWICZ"
    I poprostu kobieta ma już dość wypisywania 64 liter z myślnikiem w środku,
    ma dosyć przedstawiania się przez telefon deklamując dwuminutowy wstęp i nie
    może założyć konta w banku, bo jej nazwisko nie mieści się w żadnej możliwej
    rubryce:-).
    Czy takie wyjaśnienie Cię zadowala?? :-)))
    pozdrawiam radośnie:)
    Ewa