    From: "MarcinL" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zle dobrany akier
    Date: Sun, 24 Dec 2006 13:46:11 +0100

    Użytkownik "Dysiek" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:emj5la$p0k$1@inews.gazeta.pl...

    > Na przyszlosc - odczytaj kod lakieru i na tej podstawie dobieraj kolor.
    > Kod lakieru mozna znalezc przylepiony gdzies w samochodzie (np. w mojej
    > hondzie civic na drzwiach kierowcy). Wydaje mi sie tez, ze mozna go
    > odczytac z kodu VIN, ale nie jestem pewien.

    z tym też trzeba uważać. kiedyś kupowałem lakier do mojego samochodu i po
    kodzie wychodziło, że samochód mam granatowy a w rzeczywistości jest
    srebrny. skoro zdarzają się tak duże błędy to może jakieś różnice nie do
    zauważenia (w odcieniach) na pierwszy rzut oka też się mogą zdarzyć.

    pozdrawiam
    Marcin