    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zle dobrany akier
    Date: Sat, 23 Dec 2006 17:16:18 +0100

    Dysiek napisał(a):

    > Z moich doswiadczen wynika, ze lakier dobrany z kodu daje duzo lesze efety
    > niz ten dobierany na podstawie lakieru na samochodzie :-) Ten z kodu byl nie
    > do odroznienia od oryginalu w przeciwienstwie do dobierania komputerowego.

    Tak jak pisalem, na podstawie koloru deklarowanego dobre wyniki sa przy
    w miare nowych samochodach lub takich gdzie lakier nie byl narazony na
    szkodliwe dzialania czynnikow zewnetrznych.
    W innych przypadkach zawsze bedzie inny odcien, stad kolor dobiera sie
    do obecnego koloru nadwozie. Aczkolwiek ztcw nie z jednego miejsca a z
    kilku...

    Ja znowu mam odwrotne doswiadczenia. Kolor dobierany na podstawie
    deklarowanego byl zdecydowanie mniej pasujacy niz dobierany na podstawie
    lakieru samochodu.

    pozdrawiam,
    Przemek O.