    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlapali mnie na fotoradar
    Date: Sun, 27 Aug 2006 17:52:49 -0500

    arnee wrote:
    > Wina
    > moja oczywiscie jest.

    No to właściwie na tym możnaby zakończyć.

    > mozna sobie wyslac
    > komus zdjecie z fotoradaru po np roku?

    A kiedyś na pewno tam się to przedawnia, ale na pewno nie tak szybko.

    > gdybym np pozyczal komus auto czesto
    > to musialbym im wskazac ta osobe ale po takim czasie mozna takie rzeczy
    > zapomniec, mam jakis obowiazek pamietac komu pozyczalem auto w tym dniu?

    masz, jak często pożyczasz to sobie zapisuj, żebys po roku też wiedział.

    jak
    > to jest, to chyba oni musza mi udowodnic wine a nie ja udowodnic im ze
    > jestem niewinny?

    a masz jakieś wątpliwości do tego co jest na zdjęciu?

    > Poza tym moga mnie robic w konia bo w tamtym dniu moglo tam wcale nie byc
    > ograniczenia do 70 a teraz jest i co w takim wypadku?

    nic się nie przejmuj, oni będą pamiętać ile tam było ograniczenie rok temu.
    Po drugie, znaków drogowych nie stawiają bezdomni przechodząc sobie od
    czasu do czasu drogą.
    Wszystko znajdziesz w uchwałach jak nie rady miasta to rady gminy.