    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlamanie warunkow umowy, zaleganie z wyplata
    Date: Wed, 20 Aug 2003 16:49:06 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.66

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:bhvvm7$7s8$6@inews.gazeta.pl...
    > No to masz świetny argument do złożenia zawiadomienia oprzestępstwie.
    Goście
    > przywłaszczyli sobie Twoje prawa autorskie. Ja bym się z nimi nie
    > patyczkował tylko pismo wzywające do uregulowania należności do 7-miu dni
    > potwierdzeniem doręczenia i po tym terminie zawiadomienie do organów
    > ścigania.

    A co w przypadku, gdy list nie zostanie odebrany?? Wlasciciel firmy widzac
    nazwisko meza, jako nadawcy bedzie wiedzial co jest grane. I jesli to byla
    umowa o dzielo, to czy moj maz powinien wyslac rachunek?? (do tej pory to
    firmy, z ktorymi pracowalismy dbaly o to, bo taki rachunek byl im do czegos
    potrzebny)

    > No to mamy dwóch pokrzywdzonych. Firma Y jest również pokrzywdzona, bo
    > została oszukana. Kupiła coś, czego kupić nie mogła i teraz jeśli chce
    > ewentualnie mieć szersze prawa, to musi je i tak "dokupić" od Ciebie. Jak
    > będziesz składał zawiadomienie, to możesz również i to poruszyć.

    Jutro mam spotkanie z firma Y. Bede m.in. o tym rozmawiac. Jak sprawa sie
    zakonczy ujawnie nazwe firmy X. Mysle, ze warto ostrzec innych.

    Dziekuje za pomoc.

    Kania