  • 1. Data: 2012-02-28 07:08:28
    Temat: złamał współzycie w Biedronce
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    i musi za to zapłacić:

    2786,Proces_z__Biedronka___B__pracownik_musi_oddac_c
    o_wygral.html

    Mecenas

  • 2. Data: 2012-02-28 08:38:54
    Temat: Re: złamał współzycie w Biedronce
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 08:08:28 +0100, Gabor napisał(a):

    > i musi za to zapłacić:

    2786,Proces_z__Biedronka___B__pracownik_musi_oddac_c
    o_wygral.html

    > Mecenas

    Ciekawe jakie było uzasadnienie orzeczenia NSA? IMO sięganie do podstępu
    przez słabszą w sporze stronę jest uzasadnione społecznie. Ba, nawet
    policja sięga do działania podstępem kiedy np. patrol drogówki z sitkiem
    chowa się za krzakiem :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-02-28 10:48:17
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości
    >i musi za to zapłacić:

    2786,Proces_z__Biedronka___B__pracownik_musi_oddac_c
    o_wygral.html

    > Mecenas

    Ale przecież według tej realcji NSA nie podważył tego co było istotą sporu!
    Dlaczego wiec zwrot odszkodowania? Mam wrażenie, że czegoś nie wiemy...

  • 4. Data: 2012-02-28 13:38:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Ale przecież według tej realcji NSA nie podważył tego co było istotą
    > sporu! Dlaczego wiec zwrot odszkodowania? Mam wrażenie, że czegoś nie

    Co więcej, skoro doszło do wypłaty, to wyrok musiał być prawomocny chyba.
    Czyżby prawomocny wyrok został obalony? Byłby to dość niebezpieczny
    precedens. Moim zdaniem dziennikarze coś zamotali. Po za tym dziwi mnie, że
    sparwą mobbingu i odszkodowania NSA się zajmowało.

  • 5. Data: 2012-02-29 09:45:57
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 14:38:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    2786,Proces_z__Biedronka___B__pracownik_musi_oddac_c
    o_wygral.html

    > Co więcej, skoro doszło do wypłaty, to wyrok musiał być prawomocny chyba.

    Wątpliwe by bez TW z klauzulą, JeronimMartins cokolwiek wypłaciło :)

    > Czyżby prawomocny wyrok został obalony?

    Powaga rzeczy osądzonej? ;)

    > Byłby to dość niebezpieczny precedens.

    Jet możliwość, ale warunki sa dosyć "zaporowe" - prawda? ;)

    > Moim zdaniem dziennikarze coś zamotali.

    A to wydaje mi się jest więcej niż pewne :)

    > Po za tym dziwi mnie, że sparwą mobbingu i odszkodowania NSA się zajmowało.

    :)

  • 6. Data: 2012-02-29 13:13:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-29 10:45, Kamil pisze:

    > Wątpliwe by bez TW z klauzulą, JeronimMartins cokolwiek wypłaciło :)

    Mógł mieć klauzulę natychmiastowej wykonalności.

    > Powaga rzeczy osądzonej? ;)

    Jest jeszcze stwierdzenie niezgodności prawomocnego wyroku z prawem.

    --
    Liwiusz