  • 11. Data: 2006-07-15 08:30:54
    Temat: Re: zjaralem siasiadowi choinki , moge sie jakos wybronic ?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 09:50, na pl.soc.prawo, SQLwysyn napisał(a):

    > Ja też. Przede wszystkim popełniłeś wykroczenie paląc odpadki.

    ^^^^^^^
    Czytałeś pierwszy post?
    Wic o jakie Ci chodzi odpadki?
    Przecież spalił *drewno* a nie worki, śmieci komunalne, butelki plastikowe.

    > Nawet na własnej działce jest to zabronione.

    Ojojojjjj ... ;)))
    A co zrobisz ze skoszona trawą, krzakami etc itp?
    W oparciu o *prawo* można je spalić - zerknij do starych postów na tej
    grupie.

    Oczywiście nie bronię pytającego przed spełnieniem uzasadnionych żądań w
    stosunku do sąsiada - przecież to nie ulega wątpliwości że powinien mu je
    wynagrodzić.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 12. Data: 2006-07-15 09:24:11
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > W oparciu o *prawo* można je spalić - zerknij do starych postów na tej
    > grupie.

    Przy okazji paląc wszystko wokoło ? Facet wykazał się małym
    doswiadczeniem, przypalił drzewa sąsiada więc powinien wykazac sie
    jakims honorem i w ogóle "porządnością", a tymczasem kombinuje jak sie
    wyłgać.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-07-15 11:08:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > To niewazne gdzie je posadzi. Po prostu trzeba mu wynagrodzic
    > zniszczenia jakich dokonałes.

    Z postu tego "inteligentnego inaczej" wynika ze zrobil sobie
    ognisko pod plotem, wiec wnioskuje ze plot sie tez zajal.

    Faktycznie, trudno przewidziec, ze w temperaturze ponad 30 stopni
    cokolwiek ma prawo nie wysychac.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2006-07-15 11:30:23
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Z postu tego "inteligentnego inaczej" wynika ze zrobil sobie
    > ognisko pod plotem, wiec wnioskuje ze plot sie tez zajal.

    Ja w zeszłym roku widziałem spalonego F126p w rowie. Lezał tam z kilka
    tygodni. Siatka w płocie cała w rdzy i z kilkanascie tuj(i?) nadpalonych
    od strony ulicy. Ciekaw jestem czy ubezpieczyciel malucha cokolwiek
    zwrocił włascicielowi posesji.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2006-07-15 11:31:53
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Cojones, jak juz.

    No oki :) Cojones ma 750 stron PL w google, a Cohones 605 :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2006-07-15 13:51:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur Ch. [###s...@r...pbz.###] napisał:
    > ^^^^^^^
    > Czytałeś pierwszy post?
    > Wic o jakie Ci chodzi odpadki?
    > Przecież spalił *drewno* a nie worki, śmieci komunalne, butelki
    > plastikowe.

    Drzewa w tym wypadku jest odpadkiem. Poczytaj ustawę o odpadach.

  • 17. Data: 2006-07-15 13:53:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KrzysiekPP [###jimi@_FALSE_.ceti.pl.###] napisał:
> [...]
    > tygodni. Siatka w płocie cała w rdzy i z kilkanascie tuj(i?) nadpalonych
    > od strony ulicy. Ciekaw jestem czy ubezpieczyciel malucha cokolwiek

    Tak, o ile pokrzywdzony złoży wniosek. Znam przykład pokrywania z OC kosztów
    kwiatków na rabatce, w którą wpadł samochód.

  • 18. Data: 2006-07-15 14:18:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 lip o godzinie 15:51, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Drzewa w tym wypadku jest odpadkiem. Poczytaj ustawę o odpadach.

    Wobec tego zastanawia mnie dlaczego MPGK ie "wzięło" mi z koszem zwiędłych
    tujek.
    Zawsze biorą nawet różne kartony, worki które stoją OBOK kontenera z
    odpadami - ale w tym przypadku po prostu "zostawili" mi te zwiędłe tujki.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 19. Data: 2006-07-15 14:24:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur Ch. [###s...@r...pbz.###] napisał:

> [...]
    > Zawsze biorą nawet różne kartony, worki które stoją OBOK kontenera z
    > odpadami - ale w tym przypadku po prostu "zostawili" mi te zwiędłe tujki.

    Zapytaj ich o to. generalnie oni biorą zawartość kosza, bo za to płacisz, a
    nie to co obok leży.

  • 20. Data: 2006-07-15 14:49:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > No oki :) Cojones ma 750 stron PL w google, a Cohones 605 :P

    Co tylko oznacza, ze 605 osob sie myli :P
    http://dictionary.cambridge.org/define.asp?dict=S&la
    ng=S&key=5312

    HaNkA