  • 31. Data: 2006-07-17 05:20:12
    Temat: Re: zjaralem siasiadowi choinki , moge sie jakos wybronic ?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sat, 15 Jul 2006 10:30:54 +0200, Artur Ch. napisał(a):

    > Ojojojjjj ... ;)))
    > A co zrobisz ze skoszona trawą, krzakami etc itp?
    > W oparciu o *prawo* można je spalić - zerknij do starych postów na tej
    > grupie.

    Na pewno? A mi się wydaje, że jednak wniosek z przynajmniej jednej dyskusji
    był odwrotny - odpadów nie wolno palić, bo to utylizacja, a na to trzeba
    pozwolenie...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 32. Data: 2006-07-17 16:48:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 17 lip o godzinie 07:20, na pl.soc.prawo, Waldemar "Jakec" Bulkowski
    napisał(a):

    > Na pewno? A mi się wydaje, że jednak wniosek z przynajmniej jednej dyskusji
    > był odwrotny - odpadów nie wolno palić, bo to utylizacja, a na to trzeba
    > pozwolenie...

    Nie pamiętam jaki był temat wątku - ale zdaje sie Renata Gołębiowska
    podrzuciła link do ustawy z której wynikało że właśnie można spalać.
    Temat był opisowo że stoi sobie domek z ogrodem pośród blokowiska - i ten
    właściciel domku palił trawę i przeszkadzał dym ludziom z bloku ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 33. Data: 2006-07-17 18:01:30
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał :

    > I co tam znajdę, że drewno OPAŁOWE jest odpadem?
    > Tak jak węgiel, benzyna itp., tak?

    FYI:

    (Ustawa o odpadach, Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628)

    Art. 3. 1. "Odpady oznaczają każdą substancję lub przedmiot należący
    do jednej z kategorii, określonych w załączniku nr 1 do ustawy, których
    posiadacz pozbywa się, zamierza pozbyć się lub do ich pozbycia się
    jest obowiązany."

    Zał. 1
    "Q14 Substancje lub przedmioty, dla których posiadacz nie znajduje
    już dalszego zastosowania (np. odpady z rolnictwa, gospodarstw
    domowych, odpady biurowe, z placówek handlowych, sklepów itp.)"

    W omawianym przypadku na spalanie odpadów zezwala warunkowo
    Art. 13 p.3 w/w ustawy:

    Art. 13. 3. "Dopuszcza się spalanie pozostałości roślinnych, poza instalacjami
    i urządzeniami, jeżeli spalanie to nie narusza odrębnych przepisów."

    Sławomir Pacha