  • 101. Data: 2007-10-07 19:45:43
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur wrote:

    > Chyba nie mówisz poważnie?
    > To nei było "parkowanie" - tylko zatrzymanie dla celów kontroli drogowej, w
    > wyniku której wynikł pewien problem. Miał zostać rozwiązany poprzez
    > "kontynuację jazdy" samochodem przez znajomego wątkotwórcy.
    > Nie zatrzymał się przecież w tym miejscu by oddać mocz/zbierać
    > grzyby/bzykać panienkę.

    Kontrola się skończyła. Ponieważ policjant nie mógł mu pozwolić na
    kontynuowanie jazdy bez dokumentów, znajomego nie było, a samochód tam
    gdzie stał nie mógł stać, bo nie było to miejsce na parkowanie
    samochodu, to policjant wezwał lawetę aby odholował samochód.
    Koniec kropka.
    Było policjantowi nie podskakiwac to pewnie by jeszcze chwilę poczekał.

  • 102. Data: 2007-10-07 19:50:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Idź już stąd. Wygląda jakbyś popierał korupcję, bo tam śmierdzi nią na
    > kilometry. :(

    niekoniecznie. powodów tego, że policjant dzwonił z komórki do holownika, a
    nie załatwiał tego przez dyżurnego może być kilka. Choć całe zdarzenie
    wygląda mocno podejrzanie i wymaga - moim zdaniem wyjaśnienia.
    niekoniecznie musi się okazać, że chodziło tu o układy korupcyjne.

  • 103. Data: 2007-10-07 20:03:26
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

    > LOL! A poza tym wszyscy zdrowi? Chodz w twoim przypadku moze to byc trudno
    > sprawdzic, wszak lekarzom tez pewnie nie ufasz! ;)

    Powiedział co wiedział.

    Ls.

  • 104. Data: 2007-10-07 20:18:26
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 07 Oct 2007 20:23:34 +0100, Ls napisał(a):

    > Dlatego nie ufam policji, nie gadam nawet z bylym kumplem ktory zostal
    > gliniarzem, bo im nie mozna ufac.

    To już jest troszkę paranoja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 105. Data: 2007-10-07 20:37:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 21:17:12 +0200, Kolewin napisał(a):
    > Policjant nałożył mandat 50 zł i powiedział, aby samochodem odjechał ktoś
    > mający przy sobie prawo jazdy. Policjant zareagował prawidłowo i grzecznie.
    > Co ci się nie podoba ?

    To, że w normalnym kraju policjant po sprawdzeniu czy kierowca posiada
    uprawnienia do kierowania pojazdem powie, żeby ten pojechał do domu i na
    przyszłość pamiętał o zabraniu dokumentów.

    Całe szczęście, że nie wszyscy policjanci są takimi wrednymi zerami jak ten
    opisany...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 106. Data: 2007-10-07 20:41:02
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Otoz to! :) I tu nie chodzi o to by byc przymilnym i wchodzic
    > policjantowi, straznikowi miejskiemu czy innej "wladzy" do tylka, ale o to
    > by odnosic do nich w sposob kulturalny, a w 99,99 % przypadkow oni w taki
    > sam sposob odniosa sie do nas. Ta zasada w dziala tez w sadach, urzedach i
    > innych miejscach, w ktorych musimy cos zalatwic. Raz tylko puscily mi
    > nerwy i zaczalem hojraczyc w stosunku do kontrolera w autobusie, w efekcie
    > dostalem kare nie tylko za brak biletu, ale i za przewoz niedozwolonego
    > bagazu (roweru). Po prostu szanujmy sie nawzajem, a zycie bedzie
    Tak masz racje w nerwach za glosno powiedzialem o tych baranach i oni to
    najpewniej uslyszeli, bo generalnie nie jestem zwyk ublizac ludziom
    obowiazuje pelna kultura, to ich duma uraziala i chcieli sie odgrysc taki
    jest wynik
    Ale licza sie fakty ktore wygladaja tak ze teraz jest kicha
    zobaczymy co jutro ktos mi podopowiedzuial aby udac sie na komende i sparwe
    wyjasnic

    PAbloGT

  • 107. Data: 2007-10-07 21:17:55
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    >>> j.w. ale jeszcze to stare (bylo wazne przeciez bezterminowo!!!), i

    > za przeproszeniem - nie pierdol!

    Oho, koledze też trzeba dowód schować i berecik.....

  • 108. Data: 2007-10-07 21:20:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ls napisał:
    [..]
    > domu, wiec ci gnoje udowodnili mu ze mogą wszystko. Dlatego nie ufam
    > policji, nie gadam nawet z bylym kumplem ktory zostal gliniarzem, bo im nie
    > mozna ufac.

    Nie ufać to delikatne stwierdzenie.
    Oni niczym nie różnią się od bandziorów, których niby mają wyłapywać. :(
    I nie ma tu wyjątku, bo nawet Ci co są w porządku przymykają oczy na
    zbrodnie swoich kumpli, więc.... :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 109. Data: 2007-10-07 21:25:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Heming napisał:
    > A ty mi wygladasz na pisowca, ktory wszedzie weszy korupcje, spiski i i
    > uklady.

    Ja nic nie węszę, a do PISiorów mi dalej niż Tobie do Księżyca.
    To są zwykłe, skurwiałe zresztą, korupcyjne umowy.
    No chyba, że te lawety wybierają po kolei z kolejki?
    Bo jeśli nie to 99,999% że jest to albo normalne łapówkarstwo albo
    kumoterstwo.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 110. Data: 2007-10-07 21:40:45
    Od: "jacek" <j...@...pl>

    > Policjant chciał sie wykazać.

    I wykorzystał do wykazania się swój jedyny zwój mózgowy....