  • 111. Data: 2007-10-07 22:00:54
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...plNOSPAM napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Oho, koledze też trzeba dowód schować i berecik.....

    nie, zwyczajnie zastanawiam sie jak bardzo trzeba byc przyzwyczajonym do
    PRL-u zeby uwazac takie zachowanie policji za normalne i widziec w nim wine
    kierowcy.
    Ja rozumiem, ze uwazasz, ze czlowiek nie ma prawa do bledu w postaci
    zgubienia prawa jazdy, ale ja uznaje ze w takiej sytuacji policja jest od
    tego zeby ci pomóc, a nie dodatkowo ci dopierdzielac mandat i robic
    problemy. Sprawdzili, ze ma wazne prawko? Sprawdzili. To czego sie goscia
    czepiali. A jak by był 200 km od domu, to tez kazaliby mu kolege
    sprowadzac?
    Przypominam - policja jest od "serve and protect" a nie od "punish and
    kill"!!!

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

  • 112. Data: 2007-10-07 22:32:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja nic nie węszę, a do PISiorów mi dalej niż Tobie do Księżyca.
    > To są zwykłe, skurwiałe zresztą, korupcyjne umowy.
    > No chyba, że te lawety wybierają po kolei z kolejki?
    > Bo jeśli nie to 99,999% że jest to albo normalne łapówkarstwo albo
    > kumoterstwo.

    Bywa, że właśnie wybierają po kolei z listy. tylko - jak już pisałem - w
    takim wypadku musi to robić dyżurny jednostki, bo policjant na drodze nie
    wie, kto jest kolejny.

  • 113. Data: 2007-10-07 22:59:58
    Od: "Artur" <f...@f...pl>

    "PabloGT" <p...@i...pl> wrote in message
    > j.w. ale jeszcze to stare (bylo wazne przeciez bezterminowo!!!), i
    > czekałem na piewrwszą kontrole aż mi je zabiorą.
    > Pech chciał że wczoraj maiłem przypadkowe zatrzymanie drogowe i o dziwo
    > nie ma prawka ( kamien w wode).
    > Niebieski gostek

    a tak z ciekawosci sie zapytam ? Ostro tego gliniarza wkurzyles ?
    Bo ja z dowsiadczenia to widze ze jak sie z ludzmi milo to z reguly i oni
    milo do ciebie. Chciales sobie pojezdzic na niebieskim to teraz masz.
    Ciezko sie spodziewac ze na chamstwo i pretensje ktos ci odpowie czyms
    innym. Gliniarz mogl zrobic to co zrobil.
    Oczywiscie to sa domysly, moze ty byles potulny jak baranek a gliniarz po
    prostu chcial sie na kims wyzyc.

  • 114. Data: 2007-10-08 06:24:41
    Od: "Delor" <D...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > To, że w normalnym kraju policjant po sprawdzeniu czy kierowca posiada
    > uprawnienia do kierowania pojazdem powie, żeby ten pojechał do domu i na
    > przyszłość pamiętał o zabraniu dokumentów.
    >
    > Całe szczęście, że nie wszyscy policjanci są takimi wrednymi zerami jak ten
    > opisany...
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
    > (c) Tomasz Olbratowski 2004

    W Francji widziałem jak kierowca zapłacił mandat 90,- EUR
    za przekroczenie prędkości na autostradzie o 20 km/h.
    Byłem pasażerem w tym samochodzie. W mojej
    ocenie warunki drogowe pozwalały tam jechać znacznie szybciej.
    Tez uwazasz, że Francja i tamtent policjant są nienormalni ?
    Zanim coś wyslesz na grupę to przedtem pomyśl.
    50 zł opłaty za obsługę klienta i za wzmocnienie jego pamięci
    to nie jest dużo, Skarb Państwa musiał dołożyć do tego dużo więcej.
    Zachowanie policjanta zalezy też od zachowania kierowcy. Policjant
    to tylko człowiek, który też ma emocje.

  • 115. Data: 2007-10-08 06:57:39
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Tez uwazasz, że Francja i tamtent policjant są nienormalni ?
    > Zanim coś wyslesz na grupę to przedtem pomyśl.

    Tracisz czas.
    Ten człowiek nie myśli. Bo jakby pomyślał to by wiedział że jak nie ma
    prawojazy to niemoże prowadzić.
    Chciałbym żyć w kraju gdzie takich pyskaczy wsadza się na dołek na 24h a nie
    tylok skówa.

    K jak Kierowca

  • 116. Data: 2007-10-08 07:15:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]

    > przyszłość pamiętał o zabraniu dokumentów.
    >
    > Całe szczęście, że nie wszyscy policjanci są takimi wrednymi zerami jak

    To twoja wiedza jest zerowa.
    Wiesz, że jazda bez wymaganych dokumentów jest wykroczeniem?
    Jeśli już to wiesz i znasz artykuł z K.W o tym mówiący to jak sobie
    wyobrażasz aby stróż prawa zezwolił na dalsze jego łamanie? To ja, podatnik
    na to nie zezwalam.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 117. Data: 2007-10-08 07:18:31
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Gamoń to ma teraz samochód na policyjnym parkingu 50km od domu ;P
    > MSPANC

    I nie tzrba być Nostradamusem aby przewidywać jego trudną przyszłość;)) Mu
    będzie źle w każdym państwie.

  • 118. Data: 2007-10-08 07:21:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > No chyba, że te lawety wybierają po kolei z kolejki?
    > Bo jeśli nie to 99,999% że jest to albo normalne łapówkarstwo albo

    No ale twoje zdanie się nie liczy. Wszyscy przedneostradowi internauci mają
    cię za debila ;)

  • 119. Data: 2007-10-08 08:16:58
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 7 Oct 2007 20:18:26 +0000 (UTC),
    Olgierd <n...@o...com> screamed:

    > To już jest troszkę paranoja.

    Tylko jeśli się kupi tę całą bajkę...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:16:30 user up 11488 days, 22:11, 1 user, load average: 0.56, 0.98, 0.84 ]

    Marry me and I'll never look at another horse! -- Groucho Marx

  • 120. Data: 2007-10-08 17:14:17
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

> [...]
    > Jeśli już to wiesz i znasz artykuł z K.W o tym mówiący to jak sobie
    > wyobrażasz aby stróż prawa zezwolił na dalsze jego łamanie? To ja,

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Przeciez tu nie chodzi o mandat,
    ani o to ze gosciu nie mogl dalej jechac, tylko o to ze gliniarz na sile
    sprzatnał mu samochod na parking mimo ze juz ktos po ten samochod jechal.
    Jesli uwazasz to za normalne to chyba sam jestes nie teges.

    Ls.