    From: "jerry" <j...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgoda na wykonanie kanalizacji.....
    Date: Mon, 25 Aug 2003 13:24:03 +0200

    > U nas "nie dalo sie" gmina nie zdecydowala sie wystapic o cokolwiem,
    > wiec zdecydowali sie na przepompownie..
    >
    > Boguslaw

    U mnie sprawa gorsza bo chodzi tylko o mnie...... wiec gmina może mnie po
    prostu olać.....

    Z drugiej strony
    art 124 pkt 2 - "zezwolenie może być udzielone z urzędu lub na wniosek
    organu wykonawczego jednostki samorządu terytorialnego innej osoby lub
    jednostki oprganizacyjnej."

    Mam nadzieje, że w ostateczności uda mi się podciągnąć mnie pod "inną osobę"

    Ciekawe jakie szanse miałbym w sądzie - mój ojciec jest spadkobiercą udziału
    w tej p...nej drodze i własnie zamierzamy wystąpić do sądu o postępowanie
    spadkowe, tylko to potrwa. Ale z kodeksy cywilnego wynika, że do zarządzania
    współwłasnością konieczna jest zgoda większości współwłaścicieli, a w
    przypadku braku kazdy może wystąpić do sądu. Niestety z bieżących
    włascicieli żyje tylko ta upierdliwa baba co chyba ma 1/4 (sprawdzam w tej
    chewili w hipotece). Z kolei pisze też, że jeżeli wiekszość współwłaścicieli
    zamierza dokonać czynności rażąco sprzecznej z zzasadami prawidłowego
    zarządu rzeczą wspólną każdy z pozostałych ma prawo ....

    Czekaj - jest też fragment, że każdy może wystąpić do sądu jeżeli większości
    nie ma lub krzywdzi mniejszość.....

    Ciekawe tylko co na to sąd. Kurde szkoad mi kasy, ale jak sie nie
    podłączeteraz to co zrobie

    jerry