  • 21. Data: 2004-01-13 12:42:18
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    | Art. 140 KW "Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku, podlega
    | karze aresztu, ograniczenia wolnosci, grzywny do 1500zł albo karze
    nagany."

    A co to jest wybryk "nieobyczajny" !?

    Bo moze to byc np. niepokazanie legitymacji - przez osobe ktora sprawdza
    bilety w pojazdach komunikacji publicznj - w taki sposob by mozna bylo
    przeczytac to co jest na tejze napisane (i ewnwtualnie zanotowac sobie).

    :P

    A.

  • 22. Data: 2004-01-13 12:46:58
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > natomiast co do zwracania uwagi przez ofiare to ja bym uwazal, bo sprawca
    > chce
    > wywolac jakies emocje u ofiary - to wywoluje u niego podniecenie, wiec
    moze
    > lepiej
    > jednak udawac ze sie nie widzi, moze sobie da spokoj..
    Wreszcie rozsądne zdanie!
    WSm

  • 23. Data: 2004-01-13 19:21:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bo moze to byc np. niepokazanie legitymacji - przez osobe ktora sprawdza
    > bilety w pojazdach komunikacji publicznj - w taki sposob by mozna bylo
    > przeczytac to co jest na tejze napisane (i ewnwtualnie zanotowac sobie).

    Zdecydowanie powinienes odwiedzic najblizszą przychodnię....

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2004-01-13 19:52:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > hmm...bo obawiam sie zostawienia tej biednej dziewczyny sam na sam z
    jakims
    > papierkowcem
    > co to bedzie ja chcial albo zbyc, albo wmowic, ze sama sobie winna..
    > wolalbym przy tym byc..

    Nie mogę Ci zagwarantować, że nie trafi na kretyna, ale generalnie tam
    pracują w miarę normalni ludzie. Choć jak w każdej zbiorowości niektórzy
    są normalni inaczej.

    > a dlaczego w takim wypadku?
    > bo ona nie zlozy zadnych zeznan (tzn ja jej do tego nei namowie)
    > jesli nie zostawia jej danych do swojej informacji, tak zeby ewentualnie
    > zlapany
    > zboczeniec nie mial szans na wglad do tych informacji..

    Bo przepis o ochronie danych świadków jasno określa w jakich przypadkach
    się to robi. I przedstawiona przez Ciebie sytuacja tego się nie tyczy.
    Świadkiem incognito nie zostanie. Mogą ewentualnie utajnić jej adres, ale
    to i tak jest złudne, bo później w sądzie musi jednak stanąć przed taką
    kreaturą.

    > rozumiem, masz racje ze rzadko, ale jej sie ten koles napatoczyl juz dwa
    > razy..
    > boje sie ze jej w koncu jakas krzywde zrobi
    > w koncu moze mu przestac wystarczac samo pokazywanie swojego siusiaka i
    > obawiam sie ze komus zrobi krzywde..a jak go zlokalizuja (moze jest w
    > kartotece?)
    > to moze komus sie uda oszczedzic przykrych doswiadczen?

    Toteż, jeśli dziewczyna się boi zaproponowałem Ci inne rozwiązanie.
    Uważam, że masz rację. Ale na decyzję dziewczyny mamy ograniczony wpływ.
    nikt jej nie będzie obiecywał czegoś, co nie jest realne.

  • 25. Data: 2004-01-13 20:36:11
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > moja znajoma miala raczej nieprzyjemne spotkanie z panem
    > w plaszczu, dodam pro forma ze pan ten sie obnazyl..

    Zawiadomić zawsze można, a poza tym sugeruję gaz pieprzowy w spraju (jak mu
    się psiknie na 'instrument', to będzie miał wesoło ;) ewentualnie... farbę w
    spraju (łatwiej będzie udowodnić mu winę, nawet jeśli się już normalnie
    ubierze - o ile farba z tych gorzej zmywalnych).

  • 26. Data: 2004-01-14 08:42:43
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    | Zdecydowanie powinienes odwiedzic najblizszą przychodnię....

    Eee........ no troche dystansu do siebie samego ;-)

    chyba ze nie jestes tym Olo Kwasniakiem ktory pisze na transport miejski -
    to sorki, zaraz jade do przychodzni :)

    A.

  • 27. Data: 2004-01-14 10:25:09
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > chyba ze nie jestes tym Olo Kwasniakiem ktory pisze na transport miejski -
    > to sorki, zaraz jade do przychodzni :)

    Ha ha ha...;-P

    pdr
    Olo