    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zerwanie umowy z TPsa: zapłacić czy pojść na udry
    Date: Thu, 22 Jul 2010 10:16:47 -0500

    Tadeusz Smal wrote:
    > O ile ankes podpisała swoim imieniem to nową umowę oraz upoważnienie
    > przedstawiciel handlowy z którym wypełniała papiery polecił podpisać jej
    > moim imieniem.
    > Tak zrobiła i z formalnego punku widzenia jest więc oszustwo
    > i sprawa karna dla Żon o ile mi sie wydaje.
    > Czym zagrozone może być takie coś jak TPsa
    > zrobi mojej Żonie sprawę karną tzn czy taniej jest zaplacic te 1700zl
    > czy tez jednak pójść na udry z TPsa

    jak sie wyda to sprawe karną ma z urzędu. Dostanie 2 lata. Na 99.9% w
    zawieszeniu co nie zmienia faktu, ze bedzie karana. Nie daj boże jak
    jest nauczycielką, to straci pracę.
    Można liczyć na małą szkodliwość społeczną czynu. Ale to jak rzut monetą.
    Przy takim oborcie sprawy zapłacić i siedziec cicho.