  • Data: 2006-01-10 15:36:22
    Temat: Re: zerwanie umowy - kod pocztoowy
    Od: "Marcin T" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o 10 dniach nie ma mowy :)
    > brak tez jakiegokolwiek wzoru czegokolwiek
    >
    > jaki kodeks mam przeryc w poszykiwaniu tych paragrafow?
    > ew. jaka ustawe?

    Ustawa z 2 marca 2005 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odzpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr
    22, poz 271.
    art. 2 ust 1.
    w ciągu 10 dni możesz odstapić od umowy bez podawania przyczyn i jestes
    zwolniony z wszelkich zobowiązań. jeżeli do umowy nie była dołączona
    informacja o mozliwości odstapienia od umowy wraz z wrozem takiego
    odstapienia to termin 10 dni nie biegnie. w takim przypadku towar można
    zwrócic nie póxniej niz 3 miesiace od jego wydania.