  • Data: 2006-01-10 15:34:58
    Temat: Re: zerwanie umowy - kod pocztoowy
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej pogarsza sytuację. Jak firma będzie twierdzić, że umowę zawarto
    > przed rokiem, to może się okazać, że wszelkie terminy na jej zerwanie
    > już minęły. Chyba, że w umowie jest podany termin instalacji nie jako
    > data a jako np dwa tygodnie. Wtedy sie nie będą wygłupiać.

    jest termin wykonania i tu juz prawidłowo

    tyle ze nadal nie wiem w jakim kodeksie szukać pomocnych paragafow
    ponoc umowa spisywana poza siedziba firmy tez podlega jakims przepisą
    tyle ze ja zielony i kompletnie nie wiem gdzie tego szukać :)
    za kazda wskazowke wdzeczny jestem
    narazie przeszukuje KC ale jest raczej malo pomocny w moim przypadku...

    pozdrawiam...