  • Data: 2002-11-03 12:33:21
    Temat: Re: żebranie
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) Lukasz Szostak napisal(a) Sun, 3 Nov 2002 12:16:32 +0100:

    >A to niby dlaczego? Oni sami uwazaja, ze to robota jak kazda inna. Dlaczego
    >maja byc rowniejsi i nie placic podatkow?

    Jasne. Skoro jest ktos, kto nie placi podatku od
    swojej pracy, to musi zaplacic - bo inni placa. :) :)
    Czyli typowa polska zawisc. Ja mam zle, to niech
    inni tez maja zle :)

    A nie mozna inaczej sie zapytac?
    Dlaczego czlowiek pracujacy musi placic podatki
    za swoja prace?

    (z gory tlumacze: nie uwazam, ze nalezy zniesc wszelkie
    podatki. Jestem za zniesieniem bezsenswonych podatkow)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)