  • Data: 2012-02-02 16:57:07
    Temat: Re: zdjęcie z fotoradaru - tylko w sądzie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (02.02.2012 09:23), Robert Tomasik wrote:
    [...]
    > Jako obwiniony ma wgląd w akta postępowania. Pytanie, cow nich bedzie.
    > Bo jeśli to będzie wniosek o ukaranie za niewskazanie kierującego, no to
    > zdjęcia być nie musi. Jak sie tak zastanowię, to najlepszym sposobem
    > będzie wskazanie jako kierujacego siebie i odmowa przyjęcia mandatu,
    > wobec faktu, że nie jest sie epwnym, czy jest się sparwcą wykroczenia.
    > No i teraz to ITD bedzie sobie musiało przeprowadzić czynności do
    > wniiosku o ukaranie.

    Nigdy mnie jeszcze fotoradar nie cyknął, więc doświadczenia w tym nie mam.

    Jak to wygląda, powiedzmy że mieszkam w Poznaniu a przychodzi mi coś z
    Warszawy albo Szczecina.

    Co dostaję do skrzynki? Propozycję przyjęcia mandatu? (ITD może
    wystawiać mandaty?) czy od razu wezwanie do sądu?

    > Pewnie dla pytającego jest, bo planuje zastanowienie się,czy nie
    > prościej mu uznać się winnym, choć nie jest sprawcą :-)

    Pytający pyta się czysto teoretycznie. Jeżeli zajdzie okoliczność
    bliższego spotkania z fotoradarem, to czy ma *realną* możliwość przed
    rozprawą się z tym zapoznać, czy też raczej jest to możliwość iluzoryczna?

    Jeżeli sąd jest daleko - można się zapoznać z aktami na odległość?

    p. m.