    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjęcie z fotoradaru - tylko w sądzie
    Date: Thu, 2 Feb 2012 09:23:13 +0100

    news:jgclt6$gle$4@inews.gazeta.pl...

    > wiekszych pierdol niz w tym artykule to dawno nie widzialem
    > Oczywiscie, ze po odmowie przyjecia mandatu to uni musza isc do sadu.

    Sądzę, że ktoś tam poszedł na minimalizm. Jak sie okaże, że ludzie
    przestaną domyślnie przyjmować te mandaty i będą faktycznie musieli latać
    do sądu z każdym zdjęciem, to moze sim wyjść taniej wysyłać te fotki.

    > a to juz pytanie do specow od KPW.

    Jako obwiniony ma wgląd w akta postępowania. Pytanie, cow nich bedzie. Bo
    jeśli to będzie wniosek o ukaranie za niewskazanie kierującego, no to
    zdjęcia być nie musi. Jak sie tak zastanowię, to najlepszym sposobem będzie
    wskazanie jako kierujacego siebie i odmowa przyjęcia mandatu, wobec faktu,
    że nie jest sie epwnym, czy jest się sparwcą wykroczenia. No i teraz to ITD
    bedzie sobie musiało przeprowadzić czynności do wniiosku o ukaranie.

    > Zreszta co za roznica.

    Pewnie dla pytającego jest, bo planuje zastanowienie się,czy nie prościej
    mu uznać się winnym, choć nie jest sprawcą :-)