    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdenerwowali mnie...
    Date: Tue, 8 Apr 2003 08:35:31 +0000 (UTC)

    "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> wrote:
    > Witam,

    > Znowu dostalam niezwykla super oferte. Mam ochote zawiadomic prokurature
    > tylko nie wiem na jakiej podstawie :))
    > Poswiece sie i przepisze - moze ktos sie poswieci i przeczyta, a moze nawet
    > poda mi jakis paragraf.... Byc moze uda sie im choc troche uprzykrzyc
    > zycie...

    Alez jestem pewien, ze od strony prawnej ci oszusci zabezpieczyli sie
    wystarczajaco. Mozna im zrobic dokladnie to co oszustom od dialerkow, od
    argentynskich kredytow oferowanych jako zwykle, od falszywych posrednikow
    pracy czy od falszywych agencji mieszkaniowych. Na razie na pasozytow
    zerujacych na ludzkiej naiwnosci, niewiedzy etc. nie ma chyba sposobu :-(

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)