  • Data: 2006-02-08 23:43:04
    Temat: Re: zaządali DO za sanki
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    antek wrote:
    > Ha, ja mam tak w biblotece. Jesli chce pozyczyc niektore 'specjalne'
    > ksiazki to musze zostawic dowod na czas wypozyczenia. Jesli odmowie to nie
    > dostane ksiazki. I co z takim fantem zrobic?

    Jeśli biblioteka jest częścią uczelni, to oprócz innych propozycji można
    jeszcze złożyć do MEN skargę na niezgodne z prawem działania uczelni.
    Tłumaczenie się ministrowi ma podobnie otrzeźwiający wpływ na urzędników
    jak tłumaczenie się mundurowym.

    Jeśli to nie uczelniana biblioteka, to pewnie można ten sam manewr wykonać
    podstawiając inny urząd w miejsce Ministra Edukacji Narodowej (nie wiem
    jaki, strzelałbym że Ministerstwo Kultury).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>