    From: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawieszenie dzialalnosci gospodarczej
    Date: Wed, 17 Sep 2003 11:26:25 +0200

    Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:bk952g$9bq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > było już to parę razy na grupie, z tego co kojarzę to wnioski były takie,
    że
    > działalności nie można zawiesić (na pewno w zusie). Zus umożliwiał
    > zawieszenie działalności poprzez wrzucenie takiej rubryki do formularza.
    Nie
    > miało to podstaw prawnych.
    > Teraz chyba od tych praktyk odstąpił.
    >
    > burenezo
    Re : Słyszę gdzieś dzwony, ale nie bardzo wiem, gdzie...
    Rozmowy na ten temat były wielokrotnie.
    a) Dla ZUS-u nie ma instytucji "zawieszenie" i nigdy ZUS takie opcji nie
    realizował
    b) Dla organu rejestrującego - j.w.
    c) W formularzu NIP 1 w polu C1 p. 2 i 3 jest opcja "zawieszenie" i
    "odwieszenie". Nie ma ona jednak podstawy prawnej. Istnieje "czasowe
    zaprzestanie", ale tylko dla karty podatkowej.
    AR