  • Data: 2009-03-26 10:03:02
    Temat: Re: zawiadomienie a wypis
    Od: "ArturSZ" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Informacja o wpisie zawiera tylko informacje o dokonaniu zmian w KW, z
    > wyszczególnieniem co gdzie wpisano. Bank będzie chciał od Ciebie odpis
    > zwykły(nie mylić z wpisem, ani odpisem pełnym) KW, gdzie masz
    > wyszczególnione wszystkie działy KW z aktualnym na chwilę generowania
    > odpisu. Po co?
    > Ano po to, żeby np. nie okazało się że wpis hipoteki jest na ich rzecz
    > oraz na rzecz jeszcze jednego banku np.
    > Podsumowując odżałuj 30 zł i weź ten odpis, znacznie uprościsz sobie
    > życie.
    >
    > --
> [...]

    Być może
    tylko,
    to miał być jeden wpis - okazało się iż jest podwójny czyli dwa i podwójna
    opłata - bo hipoteka zwykła i kaucyjna
    pojedynczy pit, a powinne być dwa dla każdej "czynności prawnej " osobno
    wymuszono na mnie założenie płatnego konta do obsługi tego kredytu kredytu

    i takie tam duperele
    więc może choć tu nie musiałbym, kolejny raz jechać do sądu i traćić szmal i
    czas
    --
    ArturS
    naświetlarnia drukarni PRO MEDIA Opole 442 80 11