    From: "Tosia" <T...@v...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaufaj fryzjerowi
    Date: Wed, 28 Jun 2006 10:23:29 +0100

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message
    news:e7tenk$i12$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > ja mam narzeczoną,
    > zazwyczaj fryzjer robi to co ona chce,
    > eksperymenty są zatwierdzane przez nią ;)

    wiesz, ekperyment niby byl zatwierdzony przeze mnie, taki tylko, ze niby
    mial odrobinke pocieniowac i _ lekko_ przerzedzic. Najwiecej mi przerzedzil
    z tylu glowy, wiec nie moglam miec tam oczu .Z dlugosci to nawet duzo nie
    skrocil, tylko zostawil mi pedzelek zwisajacy po szyii, zamiast "pedzla" ;)
    .Nie wiem moze nie jasno sie wyrazam, dla mnie to oczywiste, ze jak
    wczescniej obielam wlosy reka to czulam pelna garsc.Wszyscy mi zazdroscili
    tak gestych wlosow, a teraz wystarczy mala gumeczka elastyczna zeby objela
    te wlosy co zostaly, czyli ok. 1/4 tego co bylo wczesniej. Nie tak sie
    umawialismy.
    eh, niewazne zreszta...ludzie maja wieksze problemy i nie histeryzuja.
    Poprostu musialam ostrzec inne kobiety i juz.

    pozdro