  • 11. Data: 2005-04-14 06:52:38
    Temat: Re: zatrzymanie prawa jazdy - oddadza czy nie??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Jakoś nie boję się większości tych pijaków ...

    Wiekszośc to jednak sytuacje inne.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2005-04-14 08:26:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Wiekszośc to jednak sytuacje inne.

    Skąd ten wniosek ? MIałem ostatnio kilka razy okazję przejść się
    przez sąd dla śródmieścia i poptrzeć na wokandy ...

    Wszędzie co 2 sprawa to 178 par 2 ... Czyli rowerzyści w
    okolicach rynku ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 13. Data: 2005-04-14 13:34:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Skąd ten wniosek ?

    Z doświadczenia, bywam w sądzie na pewno częściej niż ty.

  • 14. Data: 2005-04-14 13:37:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Wszędzie co 2 sprawa to 178 par 2 ... Czyli rowerzyści w okolicach rynku

    A poza tym za tak zwane "pijane rowery" sąd zazwyczaj:
    - nie orzeka zakazu prowadzenia samochodów, lecz zakaz prowadzenia
    pojazdów mechanicznych jednośladowych i rowerów;
    - i nie na dwa lata.

    Tak wiec myślę, że autor postu jechał jednak samochodem i miał trochę
    tych promili.