  • 1. Data: 2005-04-13 08:39:16
    Temat: zatrzymanie prawa jazdy - oddadza czy nie??
    Od: "k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl>

    jezeli sad orzel mi zakaz jezdzenia autem na 2 lata, to czy po 2 latach
    policja odda mi za pokwitowaniem prawo jazdy czy nie? Czy czeka mnie
    znowu egzamin?
    kleju

  • 2. Data: 2005-04-13 11:00:45
    Temat: Re: zatrzymanie prawa jazdy - oddadza czy nie??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@f...onet.pl napisał(a):
    > jezeli sad orzel mi zakaz jezdzenia autem na 2 lata, to czy po 2 latach
    > policja odda mi za pokwitowaniem prawo jazdy czy nie? Czy czeka mnie
    > znowu egzamin?

    Egzamin. I mam nadzieję że będziesz miał problemy żeby go zdać.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-13 11:20:35
    Od: "k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl>

    Egzamin. I mam nadzieję że będziesz miał problemy żeby go zdać.

    a jak jest tego podstawa prawna, o ile mozna wiedziec?
    kleju

  • 4. Data: 2005-04-13 11:30:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Egzamin. I mam nadzieję że będziesz miał problemy żeby go zdać.

    A skąd to wrogie nastawienie ?

    Co do tfurcy - egzamin.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 5. Data: 2005-04-13 11:35:08
    Od: " b" <b...@g...pl>

    k...@f...onet.pl <k...@f...onet.pl> napisał(a):

    > a jak jest tego podstawa prawna, o ile mozna wiedziec?
    > kleju

    art.114 prawa o ruchu drogowym

    regards

    b.

  • 6. Data: 2005-04-13 12:10:02
    Od: "k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl>

    > art.114 prawa o ruchu drogowym

    dziekuje za konketna odpowiedz.
    Kleju

  • 7. Data: 2005-04-13 12:18:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > A skąd to wrogie nastawienie ?

    95 % albo i więcej utrat prawa jazdy to pijacy. Nie lubię pijaków za
    kierownicą.

    > Co do tfurcy - egzamin.

    ??? a to to nie wiem co znaczy. To zamierzona ortografia?

  • 8. Data: 2005-04-13 13:23:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > 95 % albo i więcej utrat prawa jazdy to pijacy. Nie lubię pijaków za
    > kierownicą.

    Syt:
    Pijesz piwo sztuk jedna ... 3 godzina w nocy ... ALe że wypiłeś
    piwo, mówisz hola hola ... Nie poprowadzę auta w razie czego ...
    jadę rowerem , nie drogą .... tylko np krzakami ... w krakach
    śpią misiaki, które powinny patrolować ulice ... Upatrują sobie
    takiego kryminalistę jak ów rowerzysta ... wracam do
    okoliczności: Rower, jedno piwo , jazda NE DROGĄ, 3 w nocy ...
    środek zimy, żywego ducha nie ma ... A policmajstrzy HALT ...
    poczuli browara i na alkomat ... ten pokazuje 3 setne za dużo (s
    setne promila !!!) ... do pok ... akt oskarżenia, wyrok, odbiór
    prawka B na 1,5 roku ...

    Jakoś nie boję się większości tych pijaków ...

    > ??? a to to nie wiem co znaczy. To zamierzona ortografia?

    Tia ...

  • 9. Data: 2005-04-13 17:08:09
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > jezeli sad orzel mi zakaz jezdzenia autem na 2 lata, to czy po 2 latach
    > policja odda mi za pokwitowaniem prawo jazdy czy nie? Czy czeka mnie
    > znowu egzamin?
    > kleju

    policja nie oddaje, starosta ma prawo jazdy w depozycie i do niego należy się
    zwrócić z żądaniem zwrotu prawa j.
    egzamin ponownie - jeśli było orzeczone na okres powyżej 1 roku więc się
    kwalifikujesz. pierwszy egzamin bez kursu, jeśli nie zdasz - niestety, kurs
    trzeba powtórzyć.
    a za jeżdżenie mimo orzeczonego zakazu - art. 244 K.k. - do 3 lat pozbawienia
    wolności.
    pozdr.

  • 10. Data: 2005-04-13 19:09:53
    Od: "P." <r...@o...pl>

    Użytkownik <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policja odda mi za pokwitowaniem prawo jazdy czy nie? Czy czeka mnie znowu

    Poza tym czeka Cie kontrolne badanie lekarskie w wojewodzkim zespole
    medycyny przemyslowej - skierowanie wystawi Ci KPP 30 dni od daty
    "namierzenia" jazdy po pijaku i psychologiczne 30 dni po uplywie kary.
    Calkiem niemalo kaski.

    --
    P.
    r...@o...pl