  • 1. Data: 2005-07-20 21:08:58
    Temat: zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizję
    Od: "Piotr D" <p...@h...pl>

    Witam
    Zostałem zatrzymany przez policję - drogówkę która jechała z ekipą
    telewizyjną. Zatrzymałem się do kontroli policji a ci z telewizji zaczęli
    kręcić na kamerze wszystko. Myślę OK ale w telewizji byłem i teraz nie wiem
    bo myślałem że taż moja będzie zakryta - rozmazana a tu dupa - wszystko
    ładnie i wyraźnie .
    (a dodam że kontrola wyszła jak najbardziej dobrze . wszystko się zgadzało i
    dmuchanko w alkomat 0,00 )

    No i teraz mam pytanie. Czy mogą tak bez pytania puszczać w telewizji i
    pokazywać moją twarz ?
    Piotr - Poznań

  • 2. Data: 2005-07-20 21:21:16
    Temat: Re: zatrzymanie Policji a filmowanie przez telewizj
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

    nie

  • 3. Data: 2005-07-20 21:53:18
    Od: "eFTe" <f...@b...tego.wp.pl>

    Użytkownik "Piotr D" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No i teraz mam pytanie. Czy mogą tak bez pytania puszczać w telewizji i
    > pokazywać moją twarz ?

    Nie moga, musialbys sie zgodzic. Teraz mozesz ich pozwac i dostac
    odszkodowanie, naruszyli twoje dobro (wizerunek).

    pzdr
    eFTe

  • 4. Data: 2005-07-20 21:54:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr D wrote:

    > No i teraz mam pytanie. Czy mogą tak bez pytania puszczać w telewizji i
    > pokazywać moją twarz ?

    Nie. Masz prawo teraz zażądać solidnego wynagrodzenia za wykorzystanie
    Twojego wizerunku w TV.

    Też bym tak chciał - popłaciłbym wszystkie długi i mógł kupić sobie
    jakiś fajny, nowy motocykl ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-07-20 22:32:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr D" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No i teraz mam pytanie. Czy mogą tak bez pytania puszczać w
    telewizji i
    > pokazywać moją twarz ?

    Oczywiście, że nie mają prawa.

  • 6. Data: 2005-07-20 22:33:20
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Piotr D" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No i teraz mam pytanie. Czy mogą tak bez pytania puszczać w telewizji i
    > pokazywać moją twarz ?

    Nie zatrzymali Ciebie moze dzisiaj w Komornikach ?? Na tym czerwonym pasie ?
    I tak juz jutro startowalbym do dobrego prawnika .Dobre wakacje za darmo za
    dobre bo sa za darmo .... :)))

    Jacek

  • 7. Data: 2005-07-21 07:47:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > dmuchanko w alkomat 0,00 )
    >
    > No i teraz mam pytanie. Czy mogą tak bez pytania puszczać w telewizji i

    Musisz się zgodzić. Jak się nie zgadzasz to zakrywają twarz. Już wybieraj
    wycieczkę, gdzie chcesz spędzić wakacje. :D

  • 8. Data: 2005-07-21 15:08:51
    Od: "Piotr D" <p...@h...pl>

    dzięki za wszystkie wypowiedz ale czy ktoś może mi dać jakieś namiary na
    prawnika który się specjalizuje w takich sprawach w Poznaniu oczywiście

    jeszcze raz dzięki i zawiadomię wszystkich jak sprawa się ma i jaki jest
    ciąg dalszy sprawy

    Pozdrawiam Piotr