  • Data: 2003-10-21 10:27:14
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: "pchela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ma to wspólnego z prawem (a przypominam ze taka jest tematyka grupy) ?.

    Z prawem ma wspolne chociazby pytanie zadane przez Zenka S "Czy ja, jako
    osoba pelnoletnia, dysponuje jakimis mozliwosciami prawnymi, aby zlikwidowac
    jakiekolwiek moje powiazania z ta osoba?"
    Zrozumiales?
    Ale ciagniety przez Ciebie watek chrzescijanstwa na pewno nic. Ten gosc pyta
    o porade prawna a nie o analize jego wiary itp. Wiec jesli nie masz nic do
    powiedzenia na zadane pytanie to po prostu nie pisz

    Pchela